loading...
http://irmattress.com/
Wnegaran بازدید : 45 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

اگر دلیل کمردرد شما، وضعیت نامناسب خواب نیست، می‌توان تشک را دلیل این مشکل دانست، تعویض تشک‌های قدیمی و خرید تشک جدید می‌تواند خواب شما را به شدت بهبود بخشد.
طبق یک مطالعه در سال 2009، تعویض تشک‌هایی با بیش از نه سال عمر، می‌تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد، ناراحتی‌های کمر را کاهش داده و علائم استرس را کم کند.

بارداری
کمردرد در دوران بارداری بسیار شایع است، ممکن است بعضی از خانم‌ها این درد را از اوایل هفته هشتم بارداری خود تجربه کنند، اما به احتمال زیاد بین ماه‌های پنجم و هفتم به مشکل تبدیل می‌شود.
بارداری می‌تواند باعث فشار در عضلات کمر شود، پس از مدت طولانی خوابیدن، این کمردرد صبحگاهی می‌تواند بدتر شده و باعث سفتی طولانی مدت و سخت شدن عضلات گردد.

تشک رویا شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

Wnegaran بازدید : 33 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

خواب خوب یکی از مسیرهای اصلی رسیدن به سلامتی است، پس اهمیت به شرایط و کیفیت آن امری ضروری است، اگرچه فعالیت ها و استرس های روزانه می تواند تا میزان بالایی تعیین کننده کیفیت خواب باشد ولی رختخواب مناسب نیز نقش مهمی ایفا می کند، پس با نگاهی جامع تر نسبت به مقوله تشک با این مقاله از تشک رویا همراه باشید.

اهمیت تشک خواب

طبق نظرسنجی که توسط موسسه ملی خواب و هوشیاری در سال 2009 انجام شد، 84% فرانسوی ها رابطه ای مستقیم میان خواب خوب و تشک مناسب قائل اند، اگر همین مسئله را از منظر علمی بررسی کنیم نیز شواهدی از ارتقای کیفیت خواب به واسطه تغییر تشک موجود است، نمی توان تغییر رختخواب کهنه با نو را موجب طولانی تر شدن زمان خواب دانست ولی می توان گفت در بهبود کیفیت آن موثر است، به این ترتیب انرژی فرد بالاتر رفته و در طی روز بازدهی بالاتری خواهد داشت....

تشک رویا شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

Wnegaran بازدید : 35 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

اکثر تشک های غیر فنری از ابر ساخته شده اند که در برابر حرارت و گرما حساس هستند، بنابراین شکل بدن را می گیرند تا از فشار به نقاط کم کرده و خواب راحتی را برای فرد فراهم کنند.
برخی از مردم، تشک های ابری را محدود کننده می دانند، بنابراین قبل از اقدام به خرید، حتما آنها را امتحان کنید، هنگامیکه آن را امتحان می کنید، در یک حالت دراز بکشید و سپس تغییر حالت دهید، اگر حس کردید که حرکت و تغییر وضعیت بر روی آن برای شما دشوار است، بدین معنی است که تشک ابری برای شما مناسب نیست.
اگر تشکی خریدید که نمی توانید آن را برگردانید، هر چند هفته یکبار آن را بچرخانید به طوریکه جای سر و پاها عوض شود، هنگامی که لایه راحت و گرم و نرم تشک در حال شکل گرفتن است...

ادامه این مطلب را در تشک رویا دنبال کنید.

Wnegaran بازدید : 29 دوشنبه 21 مهر 1399 نظرات (0)

دوره آن وقتی كه می گفتند تشك حتماً باید سفت باشد به سر آمده، تحقیقات گویای این مطلب هستند كه تشک های معمولی نسبت به تشک های سفت توانایی بیشتری در مهار کردن کمردرد دارند، یك تشك خوب تكیه گاه مناسبی برای بدن - از سر تا پا - است و حالت ستون فقرات را در همان وضعیت ایستاده نگه می دارد، در حین انتخاب بیشتر به وضعیت قرار گرفتن شانه، باسن، و كمر بر روی تشك دقت كنید چون در هنگام خواب بیشترین وزن بدن روی این نقاط می افتد، اگر نتوانید به راحتی وزنتان را به آن تكیه دهید، پس از مدتی دچار كمردرد می شوید.

ادامه این مطلب را می توانید در سایت تشک رویا دنبال کنید.

Wnegaran بازدید : 34 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

چرا باید تشک را تمیز کنیم؟

در هنگام خواب، سلول‌های پوست بازسازی می‌شوند و سلول‌های مرده از بین می‌روند، انباشته شدن این سلول‌های مرده در رختخواب می‌تواند موجب رشد ساس‌ها شود.
حال تصور کنید محیطی که یک‌سوم شبانه‌روز را در آن به سر می‌بریم آلوده به چیزهایی است که با چشم قابل ‌رؤیت نبوده و می‌تواند باعث آلرژی پوستی و ضعف سیستم ایمنی بدن شود.

چطور تشک را تمیز کنیم؟

با توجه به توضیحات بالا، لزوم تمیز کردن تشک مشخص گردید اما آیا می‌دانید چگونه می‌توانیم تشک را بشوییم؟

نحوه شستشوی تشک
برای تمیز کردن تشک نیازی به مواد شوینده شیمیایی ندارید؛ می‌توانید از روش‌های طبیعی برای تمیز کردن تشک استفاده کرده و لکه‌های بدبو را از بین ببرید...

تشک رویا میزبان شما در خواندن ادامه این مطلب خواهد بود.

Wnegaran بازدید : 35 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

با توجه به توضیحاتی که در مورد تشک رویا ذکر شد و با تاکید بر اینکه در حال حاضر تشک های تولید داخل طرفداران بیشماری دارد باید متذکر شویم که قیمت پایین و غیرمنطقی تشک می تواند یکی از نشانه های نامرغوب بودن و یا تقلبی بودن محصول باشد.

متاسفانه برخی از دلالان و فروشندگان غیرمعتبر در حوزه کالای خواب اقدام به فروش تشک های ارزان و بی کیفیت می کنند که این خود زنگ خطری است برای خریداران محترم، باید توجه داشته باشید که قیمت پایین یک تشک لزوما نشان دهنده تقلبی بودن آن نیست و می تواند نشان دهنده ی این باشد که تشک مورد نظر دارای تاریخ تولید بسیار قدیمی و از دور خارج شده است که به دلیل انقضای مواد سازنده تشک، می تواند مضر باشد.

پس همان طور که از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی علت نیست، پیش از خرید هر کالایی به ویژه تشک که با سلامتی جسم و روح شما ارتباط مستقیم دارد موارد ذکر شده در این مقاله را مطالعه بفرمایید تا با خیال راحت از خریدن جنس اصل لذت ببرید...

ادامه این مطلب را می توانید در تشک رویا مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

Wnegaran بازدید : 48 چهارشنبه 16 مهر 1399 نظرات (0)

 اجازه دهید شانه راست یا چپ تان روی تشک در راستا با سایر قسمت های بدنتان باشد. 
یک بالش بین زانوهای تان قرار دهید. 
اگر بین کمر و تشک فاصله وجود دارد می توانید از یک بالش کوچک زیر کمرتان برای حمایت استفاده کنید.
خوابیدن به پهلو به حالت جنینی 
این فرم خوابیدن برای افرادی که فتق دیسک کمر (herniated disk) دارند توصیه می شود.
دیسک شما لایه ای نرم است که بین دو مهره در ستون فقرات شما قرار گرفته است. فتق زمانی رخ می دهد که دیسک از محل خود خارج شده و باعث ایجاد درد عصبی تا ضعف می شود. زمانی که بالاتنه را به حالت جنینی قرار می دهید، فضای بین مهره ها را باز می کنید.

ادامه مطلب را در تشک رویا خواهید خواند.

Wnegaran بازدید : 32 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)

به نظر خیلی‌ها یکی از سخت‌ترین کارها، انتخاب و خرید تشکی مناسب است؛ تشکی‌ که خوابی راحت و آرام به ما هدیه کند و در عین حال قیمتی معقول و منطقی هم داشته باشد.

این روزها، تشک‌هایی متنوع با قیمت‌هایی متفاوت در بازار به فروش می‌رسد، قیمت‌هایی که گاه تفاوت‌شان به چند صد هزار تومان هم می‌رسد و همین موضوع موجب می‌شود انتخاب تشک، کار چندان راحتی نباشد، اما بالاخره باید چه کار کرد؟ آیا تشک هرچه نرم‌تر باشد، بهتر است و خوابیدن روی آن راحت‌تر یا این ‌که باید تا حد متعادلی سفت و سخت باشد؟

دکتر صادقی در پاسخ به این پرسش‌ها، می‌گوید: طی بررسی‌هایی که در این زمینه انجام شده، از افرادی که دچار کمر درد بودند، خواسته شد روی تشک‌های مختلف بخوابند و نتیجه را اعلام کنند. البته، پس از این بررسی هم متخصصان به نتیجه قطعی و مشخصی نرسیدند؛ به این معنا که هرکس، از خوابیدن روی یک نوع تشک ابراز رضایت می‌کرد....

تشک رویا شما را به ادامه همین مطلب منتقل خواهد کرد.

Wnegaran بازدید : 32 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

برای افزایش طول عمر تشک به نکات زیر توجه کنید:

1. از تشک های یونولیتی تنها در زمانی که مدت کمی به تشک نیاز دارید، استفاده کنید. 

2. از تشک های طبی با مشورت پزشک استفاده کنید.

3. استفاده از تشک های طبی برای همه گروه های سنی مناسب نیست.


4. از خرید تشک های بدون ضمانت نامه به دلیل مسائل بهداشتی، جدا خودداری کنید.


5. از بازی کردن کودکان روی تشک ها ممانعت کنید.


6. هر ماه، ۱ بار تشک را زیر و رو کرده و مورد بررسی قرار دهید.


7.هر ۳ ماه یکبار، عرض و طول تشک را ارزیابی کرده و به قسمت های مختلف آن ضربه بزنید.

این مطلب را به طور کامل در تشک رویا بخوانید.

Wnegaran بازدید : 32 چهارشنبه 09 مهر 1399 نظرات (0)

تشک رویا پاکت اسپرینگ یا فنر منفضل از جمله جدیدترین و محبوب ترین نمونه های موجود در بازار کالای خواب به حساب می آید، در ساختار این تشک ها فنرها به شکل جدا و هریک در پاکتی جداگانه تعبیه شده اند، چنین تکنیکی موجب می شود تا هر فنر به اندازه فشاری که از قسمت های مختلف بدن می آید، دچار حالت پذیری شود و به این شکل با حساب وزن و اندام مخصوص هر شخص تنظیم می شود، به علاوه چون هرکدام از فنرها به شکل جدا عمل می کنند، دیگر تمام قسمت های تشک با غلط زدن ها مرتعش نخواهد شد، چنین مزیتی خصوصا برای زوجین خیلی می تواند مفید باشد، چنانکه در طول شب کنار یکدیگر خوابی آرام تر خواهند داشت.

ادامه مطلب تشک رویا فنری را در هیمن لینک مشاهده کنید.

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 2,067
  • بازدید کلی : 6,947