loading...
http://irmattress.com/
Wnegaran بازدید : 26 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

پد رویا یک مموری فوم هوشمند است، و تشک های مدل 1،2، و 3 رویا دارای فنر پاکتی هستند، تشک طبی از میان همه تشک های رویا بهترین و با کیفیت ترین آنهاست، برای مثال می توان به تشک طبی مدیکال اشاره کرد که برای مشکلات ستون فقرات، گردن و دردها و مشکلات کمر ساخته شده، تشک های نرم تر باعث فرو رفتن استخوان لگن و شانه شما در خود شده و به این ترتیب استخوان ستون فقرات شما مستقیما روی سطح تشک قرار خواهد گرفت، به علاوه در ساخت تشک های طبی از فنرهای بانل نزدیک به هم استفاده می شود که در آنها به نسبت تشک های فنری تراکم اسفنج بیشتری وجود دارد، تشک با چنین روشی نه خیلی سفت و نه خیلی نرم خواهد بود، این از مهمترین دلایلی است که تشک های طبی فنری را، از پرطرفدارترین تشک ها کرده.

ادامه این مطلب در تشک رویا قرار دارد.

 

 

Wnegaran بازدید : 36 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

اگر تشک دارای رویه ای با کیفیت و مناسب باشد، ورود و تکثیر آلرژی ها و عوامل میکروبی متوقف شده و دمای تشک نیز کنترل خواهد شد، در کنار این اگر رویه حالت کشسانی و ارتجاعی داشته باشد نیز راحتی شما حین خواب را دو چندان می کند، چنین مزیتی در تشک مقاومت و دوام آن را نیز افزایش خواهد داد، برای خرید تشک مناسب باید تمام عوامل ارگونومیک بدن را در نظر گرفت، تشک رویا تشکی مناسب و هماهنگ با سیستم بدن انسان است که با کادری از بهترین متخصصین کالای خواب، تضمینی برای کیفیت خواب و استراحت شماست، تشک رویا برترین تولید کننده تشک در خاورمیانه است که با فراهم کردن فروش اینترنتی در روزهای شیوع کرونا سعی دارد نگرانی مشتریان را کمتر کند.

قیمت تشک رویا شما را به ادامه مطلب منتقل می کند.

Wnegaran بازدید : 39 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

تشک رویا سوپر طبی 

برای تولید این نوع تشک از فنرهای به هم متصل استفاده می شود ، به همین دلیل از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

 

تشک رویا طبی فنری

این نوع تشک مناسب افرادی است که از مشکل مهره های ستون فقرات رنج می برند.  جنس تشک رویا طبی فنری از پلی استر فشرده می باشد.

 

تشک رویا فنری

تشک رویا فنری در انواع مدل های مختلف تولید می شود و با توجه به قیمت پایینی که دارد در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این نوع تشک فنر تعبیه شده است به همین دلیل بسیار نرم می باشد.

 

تشک رویا طبی

ساختار و بدنه تشک رویا طبی از جنس فنر نمی باشد. برای تولید این نوع تشک معمولا از فوم ، یونولیت و اسفنج استفاده می شود. مموری فوم از دیگر مواردی است که برای بالا بردن کیفیت تشک از آن استفاده می کنند.

 

ادامه این مطلب را می توانید در تشک رویا مشاهده کنید.

Wnegaran بازدید : 37 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

 در صورتیکه تشک رویا پشتیبانی و تعادل مناسب را برای راحتی ستون فقرات شما و قرارگیری آن در موقعیت مناسبش فراهم کند، با احساس خواب به راحتی بر روی این تشک به خواب خواهید رفت، تشک رویا دارای تمام مشخصات تشک مناسب برای افراد مبتلا به کمر درد می باشد، شرکت های موجود در بازار با توجه به استانداردهای خود سعی در ساخت تشکی دارند که بیشترین پشتیبانی از ستون فقرات را داشته باشد، که این امر به خوبی در مجموعه تشک رویا محقق شده، اگر به دنبال یک تشک خوب هستید، صرفا با دیدن نام ارتوپدیک به روی آن اطمینان نکنید....

ادامه این مطلب را در تشک رویا خواهید خواند.

Wnegaran بازدید : 32 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

تشک سخت و سفت برای آن دسته افرادی که دچار کمر درد نباشند مناسب تر است، از مزایای این تشک آن است که در حین خواب وزن بدن به روی استخوان ها می افتد و در نتیجه فشار کمتری بر شریان ها و عضلات و رگ های بدن وارد خواهد شد، گردش خون بهبود می یابد و عضلات کمتر کشیده می شوند، به علاوه استفاده از تشک سفت فشار وارده بر کمر را به پایین ترین حد رسانده و اکسیژن گیری مناسب بدن حین خواب را نیز آسان تر می کند، وزن بدن در هنگام خم شدگی بهتر تقسیم شده و هیچ کدام از اعضای بدن مجبور به تحمل فشاری بیش از حد نیست، در حالت کلی، چون تشک های سفت بستری مسطح تر و پایدارتر فراهم می کنند، برای افرادی که عادت به پشت خوابیدن دارند مناسب تر است، به علاوه افرادی با عادت خوابیدن به روی شکم گرایش بیشتری به استفاده از این تشک ها دارند.

ادامه این مطلب را در تشک رویا دنبال کنید.

Wnegaran بازدید : 33 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

تصور خوابیدن روی تشک مموری فوم جالب به نظر می رسد اما باید بدانید که مموری فوم ها مناسب همه نیستند. افراد زیادی علاقمند هستند یکی از آن ها را داشته باشند و مموری فوم را راحت ترین تشک می دانند اما بسیاری معتقدند که این تشک ها چون گردش هوای اطراف بدن را کاهش می دهند بسیار گرم هستند. شاید به همین دلیل است که  در برخی از مدل های جدیدتر مموری فوم ها مانند تشک رویا سری اولترا، این امکان وجود دارد که اگر نیازی به لایه مموری فوم احساس نکردید می توانید آن را جدا کنید.

تشک رویا شما را دعوت به خواندن ادامه این مطلب می کند.

Wnegaran بازدید : 57 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)
  1. از ویژگی های تشک ارتوپدیک آن است که هنگام خواب در اتخاذ یک وضعیت مناسب، بیشتر به شما کمک کرده و  باعث گردش خون بیشتری در طول استراحتتان خواهد شد.
  2. تشک های ارتوپدیک برای کاهش درد کمر و کاهش فشار در ستون فقرات مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. تشک رویا ارتوپدیک می تواند وزن بدن شما را به طور مساوی گسترش بدهد، تا از ایجاد نقاط فشار در پشت و باسن و خصوصا گردن جلوگیری کند.
  4. طراحی تشک های ارتوپدیک در اصل برای مقابله با مشکلاتی است که در قسمت مفاصل و یا ناحیه کمر به وجود آمده اند...
تشک رویا شما را به ادامه مطلب راهنمایی می کند.
Wnegaran بازدید : 41 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

گاهی مواقع تشک نامناسب موجب کاهش و تضعیف کیفیت خواب می شود، تشک خوب در واقع باید بتواند از بدن شما در حالت خنثی و خوبی پشتیبانی کند، در صورت سفت بودن بیش از حد تشک، نقاط فشار ایجاد خواهد شد، و اگر بیش از حد نرم باشد، در حین خواب نخواهد توانست به خوبی پشتیبانی کند، اگر شرایط تعویض کامل تختواب خود را ندارید از یک تشک یا بالش مناسب تری استفاده کنید.

موقعیت و فرم بدن شما هنگام خواب، بهترین ملاکی است که می توانید با توجه به آن تشک مناسب خود را خریداری کنید، این تشک باید بتواند ستون فقرات شما را در تراز مناسبی نگه دارد...

با کلیک روی تشک رویا می توانید وارد ادامه مطلب شوید.

Wnegaran بازدید : 43 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)
  1. یکی از عوامل موثر در سلامت و طول عمر تشک، استفاده از یک باکس یا تخت خواب مناسب است.
  2. حتی الامکان از وارد آوردن فشار یک نقطه ای بر روی تشک خودداری کنید، حداکثر فشار قابل تحمل نقطه ای برای تشک ها 40 کیلوگرم بر دسی متر مربع است.
  3. برای تمیز کردن سطح پارچه رویه تشک و یا لک های به وجود آمده، از پنبه سفید یا پارچه آغشته به محلول تمیز کننده استاندارد استفاده کرده و سپس خیلی ملایم با سشوآر قسمت مرطوب را خشک کنید. اینکار باعث می شود شما راحت تر بتوانید تشک را تمیز کنید.
  4. می بایست از پریدن بر روی تشک جدا خودداری شود.
  5. هرگز تشک را خم نکنید....
با مراجعه به تشک رویا می توانید ادامه این مطلب را مشاهده کنید.
Wnegaran بازدید : 43 پنجشنبه 27 شهریور 1399 نظرات (0)

تشک رویا در این مقاله خواهد گفت: در زندگی پر مشغله امروزی، خواب عادی تنها بخشی عادی از زندگی نیست، بلکه باید آن را نعمتی بزرگ دانست، عدم تجربه خواب کافی یا الگوهای خواب نامناسب، از مسائل مرسوم در بین نوجوانان است که می تواند در طولانی مدت مشکل ساز شود، شیوع بیماری ها در میان کسانی که با مشکلات خواب دست و پنجه نرم می کنند، شایع تر است، این موضوعی است که پیامدهای روانشناختی نیز دارد و روی توانایی یادگیری، به خاطر نگه داشتن اطلاعات، تصمیم گیری و حالت خلق و خو نیز موثر است، افزایش خطر سکته های قلبی و خیلی دیگر از مشکلات این چنینی از پیامدهای فیزیکی کم خوابی محسوب می شود...

برای خواندن ادامه مطلب می توانید وارد لینک تشک رویا شوید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 2,072
  • بازدید کلی : 6,952