loading...
http://irmattress.com/
Wnegaran بازدید : 45 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

تشک هایی که هوایشان عوض می شود، عوامل آلرژی زا و میکروب های کمتری نسبت به تشک هایی که هوایشان عوض نمی شود دارند. تازه کردن هوای تشک می تواند در داخل خانه یا خارج از آن، انجام گیرد. همچنین این کار، در بیشتر روزهای سال حتی زمستان سبب از بین رفتن این موجودات و حشرات تخت می شود. این چگونه نحوه ی تازه کردن هوای تشک را نشان می دهد. رو تختی ها و ملافه ها را از روی تخت بردارید و به تشک اجازه دهید تا نفس بکشد. هر هفته این کار را حداقل یک ساعت بدون وجود چیزی روی تشک انجام دهید. لباس ها، ملافه ها و حتی بالش ها را از روی تشک بردارید تا کاملا در معرض هوا قرار گیرد. اگر امکان دارد...

لطفا برای خواندن ادامه مطلب وارد لینک تشک رویا شوید.

Wnegaran بازدید : 80 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

در خرید تشک رویا قبل از آنکه اقدام به خرید کرده و در میان انواع و اقسام تشک ها سردرگم بشوید، بهتر آن است که شناختی دقیق نسبت به نیازهای خود حین خواب و استراحت داشته و بر اساس آن اقدام کنید، شیوه زندگی خود را به درستی ارزیابی کرده و موقعیت بدنتان را مورد سنجش قرار دهید، شما چه وضعیتی را برای استراحت ترجیح می دهید؟ تشک رویا به عنوان یکی از قدیمی ترین طلایه داران کالای خواب در ایران، از سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرده است،...

تشک رویا شما را به ادامه این مطلب راهنمایی می کند.

Wnegaran بازدید : 78 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

تشک مناسب از جمله مواردی است که استفاده از آن نقش تعیین کننده ای در این دارد که شما پر انرژی و سرحال از خواب برخیزید و یا با کسالتی شدید، افراد مختلف با فیزیک و آناتومی های بدنی گوناگون، نیازمند تشک های متفاوتی نیز هستند، برای مثال در صورت وجود آلرژی لازم است از تشکی با پارچه ضد آلرژی استفاده شود، انواع تشک های لاتکس، فوم سفت و یا مموری فوم از تشک های فنری در این خصوص مناسب تر اند چرا که در آنها فضای کمتری برای پنهان ماندن انواع آلرژیها وجود دارد، همچنین اگر شما نیازمند تشک دونفره هستید، لازم است تا تشکی را انتخاب کنید که فضای کافی برای دونفر را به شما بدهد...

برای خواندن ادامه مطلب وارد سایت خرید تشک رویا شوید.

Wnegaran بازدید : 44 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

امکان دارد خواب شبانه شما مانند بسیاری از مردم با مشکل مواجه باشد، دلایل این مسئله می تواند وابسته به خیلی چیزها باشد، برای مثال شاید تشک مناسب برای خوابیدن انتخاب نکرده اید و یا تشک شما عمر خودش را کرده است، همینطور احتمال دارد نیازمند تشک طبی باشید، استفاده از خوراکی های نامناسب قبل از خواب، یکی از عوامل اختلال زا در خواب شبانه است، درجه حرارت اتاق خواب نیز اهمیت بالایی دارد، شاید فکر کنید چند درجه کم و زیاد بودن حرارت برای شما فرقی ندارد ولی باید بدانید این مسئله ارتباط مستقیمی با عملکرد مغز شما حین خوابیدن دارد.

برای رفتن به ادامه مطلب وارد لینک تشک رویا شوید.

Wnegaran بازدید : 42 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

امروزه کمر درد، درد شایعی بین مردم است و افراد کمی وجود دارند که این درد را تجربه نکرده باشند. تحقیقات نشان می دهد که 80 درصد ساکنین دنیای صنعتی امروز، دوره ای از عمرشان که معمولا سنی بین 35 تا 55 سالگی بوده است را با درد کمر گذرانده اند، به همین دلیل است که افراد اغلب دنبال تشک هایی هستند که برای سلامتشان نیز خوب باشد، طبق همین مبنا ایران تشک ، تشک هایی برای سلامت و راحتی بیشتر تولید می کند. شما جهت خرید تشک در اسلامشهر می توانید به ایران تشک مراجعه کنید. حال ما در ادامه قصد داریم بررسی کنیم که آیا تشک سفت بهتر است یا نرم؟

می توانید برای خواندن ادامه مطلب روی تشک رویا کلیک کنید.

 

 

Wnegaran بازدید : 41 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

اولین نمونه یافت شده از چیزی مشابه تشک به بیش از 77000 سال قبل در پناهگاهی سنگی واقع در آفریقای جنوبی بر می گردد، این مورد یافت شده دارای عرض 90 cm، طول 180 cm و ارتفاع حدود 30 cm و تشکیل شده از گل سرخ و نی می باشد، جالب است بدانید برای این تشک ها ملحفه هایی از علف و برگ ساخته می شد که به طور طبیعی دفع حشرات را در پی داشتند، از آنجا که به مرور با تکامل انسان ها بستر خوابشان نیز باید پیشرفت می کرد، بین سالهای 1000 تا 3000 پیش از میلاد، فراعنه در مصر باستان برای دفع مار و دیگر جانوران، بستر خود را جایی بالاتر از زمین و با چوب می ساختند، تشک ها اکثرا از ملحفه ها و پشم و پارچه بود، این عمل در بین رومیان نیز رواج داشت، به طوری که گاهی برای رسیدن به بستر خوابشان نیاز به استفاده از نردبان داشتند، تشک ها را به وسیله طناب نگه می داشتند، تشک رومیان در سطح متوسط تشک هایی از جنس نیشکر یا یونجه و رومیان در سطح ثروتمند از پر و پشم بود.

برای خواندن ادامه مطلب به روی تشک رویا کلیک کنید.

Wnegaran بازدید : 47 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

همان طور که می دانید هر تشکی بعد از مدت ها استفاده نیاز به تعویض خواهد داشت حتی اگر آن تشک بسیار گران بوده و از جنس بسیار خوبی برخوردار باشد در حالت کلی استفاده از هر وسیله ای بعد از مدت ها نیاز به تعویض خواهد داشت مخصوصا تشک که با سلامت و خواب آرام افراد رابطه مستقیمی دارد حال برخی عوامل وجود دارد که در صورت مواجه شدن با این عوامل بهتر است هر چه سریع تر تشک خود را تعویض نمایید. این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

1- در صورتی که بیشتر از 7 سال از عمر تشک گذشته باشد که در این صورت هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ کیفیت افت (مخصوصا کیفیت فنرها و اسفنج) می کند.

برای خوادن ادامه مطلب لطفا روی خرید تشک رویا کلیک کنید.

Wnegaran بازدید : 32 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

تشک های فنری (فنر متصل) از جمله پدیده های محصولات کالای خواب، در دنیای امروز به شمار می روند، و تشک رویا با فنر متصل نیز، به وسیله بهترین فناوری ها و ماشین آلات اروپایی تهیه و تولید می شود، ساختار این تشک ها از اسفنج، لایه های ترموفلت و سازه فنری است، که نهایتا به وسیله پارچه ای پوشانده می شوند، باید گفت طراحی نوع فنر ها و سازه ها و چگونگی استفاده از لایه های دیگر، به خودی خود نوعی علم تجربی است.

 

  1. لایه ترموباند
  2. پارچه سه لایه گردباف با رویه نقش دوزی
  3. اسفنج های چند لایه
  4. خاصیت ارتجاعی با الیاف ضد حساسیت

برای خواندن ادامه مطلب لطفا روی تشک رویا کلیک کنید.

Wnegaran بازدید : 71 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

محافظ تشک عاملی پیشگیرانه در بروز مشکلاتی اعم از آلودگی ها، حشرات و آلرژی زا ها و... به درون تشک می باشد، استفاده از پد محافظ برای تشک، از عوامل موثر برای طول عمر انواع تشک ها از جمله تشک های معمولی، تشک مموری فوم و تشک طبی می باشد، شما می توانید با استفاده از پد محافط، داشتن خوابی ایمن را تجربه کنید.

ضد آلرژی بودن پد محافظ تشک

از مهمترین عوامل آلرژی زا در منسوجات خانگی، کنه هایی اند که از گرد و غبار ناشی می شوند، این کنه ها به وسیله تغذیه از پوسته های پوست انسان، در محیط تشک رشد می یابند، بهترین راه برای دفع این حشرات موذی، استفاده از پد محافظ تشک می باشد.

برای خواندن ادامه مطلب وارد لینک خرید تشک رویا شوید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 2,086
  • بازدید کلی : 6,966